Spotkanie z pracownikami...
grafika

30 września 2013 roku w siedzibie Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Jeleniej Górze odbyło się spotkanie doradców zawodowych subregionu jeleniogórskiego zatrudnionych w tut. Centrum i powiatowych urzędach pracy.   Celem spotkania było  zapoznanie się z działalnością Agencji Pracy Tymczasowej Manpower oraz możliwościami współpracy. Spotkanie poprowadziła Pani Beata Hadrzyńska Starszy Kierownik Agencji w Bolesławcu.

            W trakcie spotkania zostały  przedstawione i omówione tematy:

1/ Prezentacja Firmy Manpower – jest  światowym liderem rozwiązań HR w zakresie pracy tymczasowej i rekrutacji stałej. W Polsce działa od 2001 roku i świadczy usługi w zakresie: rekrutacji pracowników stałych, pracy tymczasowej, zatrudnienia wewnętrznego, rekrutacji pracowników kontraktowych, doradztwa personalnego i outplacementu.

2/ Proces rekrutacji kandydatów  -  ustalenie profilu kandydata, źródła pozyskania informacji o kandydatach, rozmowa telefoniczna, zaproszenie na spotkania informacyjno-rekrutacyjne w tym przedstawienie zasad współpracy z Agencją, właściwa rozmowa kwalifikacyjna, badanie motywacji, sprawdzanie umiejętności  pożądanych na stanowisku.

3/ Działania Manpower z klientem – osobą poszukującą pracy, bezrobotną oraz pracownikiem tymczasowym

4/ Formy wsparcia rozwoju zawodowego pracowników tymczasowych Manpower
-  platforma e-learningowa  z dostępem do szkoleń twardych i miękkich w języku polskim
i angielskim.

 5/ Praca tymczasowa – regulacje prawne, prawa i obowiązki  pracownika tymczasowego, prawa i obowiązki pracodawcy użytkownika i agencji tymczasowej.

Spotkanie zakończyło się odpowiedziami na pytania uczestników.

Wprowadzono: Marcelina Kieda
utworzono: 01-10-2013
ostatnia modyfikacja: 01-10-2013
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się