Nowe trendy w urzędach pracy
grafika

Rynek pracy ciągle ewoluuje. Najbliższa dekada będzie okresem zmian, na które zarówno uczestnicy rynku pracy, jak i kadra PUP musi być przygotowana. A my? Czy jesteśmy równie chętni i gotowi na zmiany? Tak, jesteśmy! Dzisiaj, po raz kolejny przekonaliśmy się, że mamy fantastyczną kadrę w Powiatowych Urzędach Pracy.

Za nami pierwsze szkolenie dotyczące nowych trendów w obsłudze klienta. Uczestniczki szkolenia wykorzystując nowe narzędzie pracy –Coaching Maps analizowały swoje zasoby zawodowe. Był to też czas na rozmowę o sytuacji firm, w których „dogadać się” muszą ze sobą 4 różne generacje pracowników. A było o czym dyskutować, bo każda z tych grup różni się celami i wartościami zawodowymi. Wspólnie porównywaliśmy teorię z praktyką, tak aby zobaczyć, jak „urzędnik” wpisuje się w nowe trendy obsługi klienta. A wszystko to z pasją, ciesząc się nowymi narzędziami oraz wychodząc poza schemat urzędnika.

Za spotkanie dziękują Lidka i Dawid

 

 

 

 

 

 

 

 

Wprowadzono: Lidia Wiśniewska
utworzono: 06-12-2019
ostatnia modyfikacja: 12-12-2019
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się