W styczniu i lutym br. zorganizowaliśmy szkolenia on-line dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej, których celem był rozwój kompetencji doradców z podstaw dostępności w komunikacji z klientami ze szczególnymi potrzebami.
Spotkania poprowadziła Pani Barbara Górka - Ekspertka ds. dostępności w SENSE consulting, projektantka usług, trenerka i superwizorka, specjalistka ds. aktywizacji osób ze specjalnymi potrzebami.
Podczas szkolenia doradcy zawodowi i doradcy klienta zapoznali się m.in. z:
- dostępną komunikacja w aktach prawnych,
- dostępnością architektoniczną, cyfrową, informacyjno-komunikacyjną,
- dostępnością w procesach poradnictwa.
Na koniec uczestnicy poznali zasady projektowania uniwersalnego.
Bardzo dziękujemy uczestnikom za udział w szkoleniu a Pani Barbarze Górce za podzielenie się swoją bogatą wiedzą oraz praktycznym doświadczeniem w zakresie skutecznej komunikacji z klientami o szczególnych potrzebach.