Doradcy Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Wałbrzychu w ramach realizacji funkcji szkoleniowo-metodycznej określonej dla tej komórki organizacyjnej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy zorganizowali i przeprowadzili 24.10.2014r. szkolenie dla 14 doradców klienta z Powiatowych Urzędów Pracy w Dzierżoniowie, Kłodzku, Świdnicy, Wałbrzychu i Ząbkowicach Śl., doskonalące warsztat pracy doradcy w zakresie obsługi klientów urzędów pracy.
Szkolenie nt. Efektywnej współpracy z klientem urzędu pracy, w idealny sposób nawiązało i jednocześnie podsumowało nasz Ogólnopolski Tydzień Kariery, który w tym roku realizowany był pod hasłem „Zaprzyjaźnij się z rynkiem pracy”.
Celem szkolenia było zwiększenie efektywności pracy oraz polepszenie jakości relacji klient – urzędnik. Dobrze przygotowana kadra buduje wizerunek przyjaznego urzędu pracy, z którym łatwiej można współpracować, a nawet zaprzyjaźnić się. Aby to było możliwe podczas ćwiczeń duży nacisk został położony na zmianę perspektywy patrzenia na klienta, nie jako na klienta urzędu, ale na partnera, z którym chcemy zrealizować wspólny plan działania.
Przygotowała: Lidia Wiśniewska