Doradcy Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Wałbrzychu w ramach realizacji funkcji szkoleniowo-metodycznej określonej dla tej komórki organizacyjnej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy zorganizowali i przeprowadzili 17 czerwca br. szkolenie dla 18 osobowej kadry Powiatowych Urzędów Pracy w Dzierżoniowie, Kłodzku, Świdnicy, Wałbrzychu i Ząbkowicach Śl., doskonalące warsztat pracy urzędnika w zakresie obsługi klientów urzędów pracy.
Szkolenie nt. „Profesjonalna obsługa klienta” miało na celu zwiększenie efektywności pracy oraz polepszenie jakości relacji klient – urzędnik. Dobrze przygotowana kadra buduje wizerunek przyjaznego urzędu pracy, z którym łatwiej można współpracować. Aby to było możliwe podczas ćwiczeń duży nacisk został położony na zmianę perspektywy patrzenia na klienta, nie jako na klienta urzędu, ale na partnera, z którym chcemy zrealizować wspólny plan działania. Wrażenia z ćwiczeń były na gorąco dyskutowane. Pozwoliło to na wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami z różnym stażem zawodowym oraz z różnych powiatów, co niewątpliwie stanowiło wartość dodaną szkolenia.
Zapraszamy do obejrzenia krótkiej galerii zdjęć.
Przygotowali: Lidia Wiśniewska, Dawid Torbacki