Szkolenie kadry –...
grafika

Doradcy Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Wałbrzychu w ramach realizacji funkcji szkoleniowo-metodycznej określonej dla tej komórki organizacyjnej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy zorganizowali i przeprowadzili 17 czerwca br. szkolenie dla 18 osobowej kadry Powiatowych Urzędów Pracy w Dzierżoniowie, Kłodzku, Świdnicy, Wałbrzychu i Ząbkowicach Śl., doskonalące warsztat pracy urzędnika w zakresie obsługi klientów urzędów pracy.

Szkolenie nt. „Profesjonalna obsługa klienta” miało na celu  zwiększenie efektywności pracy oraz polepszenie jakości relacji klient – urzędnik. Dobrze przygotowana kadra buduje wizerunek przyjaznego urzędu pracy, z którym łatwiej można współpracować. Aby to było możliwe  podczas ćwiczeń duży nacisk został położony na zmianę perspektywy patrzenia na klienta, nie jako na klienta urzędu, ale na partnera, z którym chcemy zrealizować wspólny plan działania. Wrażenia z ćwiczeń były na gorąco dyskutowane. Pozwoliło to na wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami z różnym stażem zawodowym oraz z różnych powiatów, co niewątpliwie stanowiło wartość dodaną szkolenia.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej galerii zdjęć.

Przygotowali: Lidia Wiśniewska, Dawid Torbacki

Wprowadzono: Lidia Wiśniewska
utworzono: 21-06-2016
ostatnia modyfikacja: 21-06-2016
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się